Heeft u een iPhone met een defect moederbord?

Meld uw probleem dan bij ons aan. Wij beoordelen dan de haalbaarheid van een reparatie.

Verstuur uw toestel als aangetekend pakket. U betaalt dan 8,60 Euro. Bij beschadiging of verlies krijgt u maximaal 500 Euro vergoed.

Faq

1.) Hoe stuur ik mijn toestel in ter reparatie?

Om te beginnen meld u zich aan bij ons (klik hier). Krijgt u groen licht dan volgt u vervolgens onze inzendinstructies (klik hier).

2.) Moet ik van te voren betalen?

Nee. Al onze dienstverlening is op basis van no cure no pay. Pas als uw reparatie voltooid is sturen wij u de factuur per e-mail. Als wij uw probleem onverhoopt niet kunnen oplossen dan sturen wij uw toestel op onze kosten retour.

3.) Hoe lang duurt de reparatie eigenlijk?

Recht toe recht aan reparaties (connectoren, Backlight kapot etc.): 3-5 werkdagen.
Ingewikkelde reparaties: afhankelijk van de complexiteit 2-4 weken.
Data herstel : 2-4 weken.

4.) Wat nou als er (ook) iets anders mis is dan waarvoor het toestel is gestuurd?

No cure no pay geldt alleen voor de reden waarom het toestel is ingestuurd. Als blijkt dat er nog een ander probleem is, dan geven we u de optie om ons ook dit andere probleem te laten oplossen, of om het toestel terug te krijgen met het andere probleem nog aanwezig. Het andere probleem laat niet de betaalverplichting vervallen voor een geslaagde oplossing van het aanvankelijk probleem. Bijvoorbeeld als u een toestel heeft ingestuurd om een lcd-connector te repareren en het blijkt dat de volumeknop niet werkt, doet dat niets af aan de betaalverplichting voor de reparatie van de connector.

5.) Hoe werk jullie data-herstel-dienst eigenlijk?

Bij onze data-herstel-dienst herstellen wij het moederbord alleen voor zover nodig om data te herstellen. Wij garanderen dus geen volledig werkzaam toestel na onze werkzaamheden. Hierbij geldt weer no data no pay. Oftewel als het niet lukt om uw data te achterhalen dan betaalt u niets. Wij sturen uw toestel al dan niet werkend retour. Als het herstel is gelukt bewaren wij een copy van uw data totdat u de ontvangst van uw data hebt bevestigd.

6.) Wat voor garantie bieden jullie?

Wij bieden 3 maanden garantie op elk moederbord dat wij hebben herstelt. Toekomstige water- of valschade is daarvan uitgezonderd.

7.) Kunnen zakelijke klanten korting krijgen?

Nee. Onze voornaamste klanten zijn zelf ook actief in de mobiele reparatie wereld en daar zijn de prijzen al op ingesteld.